Home | Герої не вмирають | News | Планування роботи 2023 року | Інформація для користувачів з вадами зору | Учасникам бойових дій та членам їх сімей | Електронне звернення | Пробація району | Зміни в законодавстві |
05/01/2017
Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації Олексія Савченка «Про впровадження інформаційної системи «Єдиний регіональний Web-портал адміністративних послуг Миколаївської області» з 3 січня 2017 року розпочав свою роботу Портал адміністративних послуг Миколаївської області.
Портал складається з двох сайтів: внутрішнього і зовнішнього. На внутрішньому сайті відбувається взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб’єктами надання послуг (органами виконавчої влади і місцевого самоврядування).
Зовнішній сайт призначено для кінцевих користувачів Порталу – юридичних та фізичних осіб, що звертаються за отриманням адміністративних послуг.
Адреса зовнішнього сайту в мережі Інтернет: http://e-admin.mk.gov.ua.
Використання мережі Інтернет забезпечує дистанційний доступ суб’єктів звернень до повної, актуальної та достовірної інформації. Оформлення та структура зовнішнього сайту націлена на зручність та зрозумілість для користувачів.
Портал забезпечує доступ суб’єктів звернень до інформації:
Передбачено різнопланове групування послуг та різні шляхи пошуку та користування.
Після реєстрації на сайті користувач отримує доступ до персонального “Електронного кабінету”, з якого він може:
Внутрішній та зовнішній сайти синхронізовані, завдяки чому будь-які зміни в законодавстві, у переліку документів для отримання послуг, у проходженні процедур надання послуг, тощо, внесені адміністраторами ЦНАП внутрішнього сайту, миттєво стають доступними для перегляду користувачам зовнішнього сайту. Отже, не виникає потреби у додаткових робочих місцях для внесення інформації на зовнішній сайт.
На внутрішньому сайті відбувається документообіг між ЦНАП і суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Адміністратор ЦНАП приймає від заявника документи, заводить справу, визначає послідовність кроків, необхідних для надання послуги відповідно до регламенту (технологічної картки).
- Після реєстрації справи на порталі адміністратор ЦНАП направляє потрібні документи суб’єкту надання послуги, і на порталі з’являється запит на розгляд цих документів.
- Суб’єкт надання послуги відповідає на запит, і на порталі з’являється інформація про наданий документ або вмотивовану відмову.
Уся ця інформація доступна заявнику у його персональному кабінеті.
Портал адміністративних послуг Миколаївської області є офіційним джерелом інформації про надання адміністративних послуг.