Головна Новини Люди твої, Баштанщино Запобігання проявам корупції Режим підвищеної готовності Інформація для користувачів з вадами зору

Оголошення

Важлива інформація для суб’єктів звернень!

З 11 лютого 2020 року призупинено прийом документів для отримання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Про відновлення роботи по прийому документів для отримання вищезазначених адміністративних послуг згідно Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП при Баштанській райдержадміністрації вас буде проінформовано через засоби масової інформації.За додатковою інформацією звертайтесь до ЦНАП при Баштанській райдержадміністрації за номером телефону (05158) 27485 Державний реєстратор - Чічкова Тетяна Олександрівна.


 

Режим роботи Центру надання адміністративних послуг при Баштанській райдержадміністрації  під час карантину щодо запобігання і поширенню короновірусної хвороби COVID-19

Відповідно Закону України від 17.03.2020 «530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби  COVID-19» (далі – Закон).

Підпункт 3 пункту 2 розділу II прикінцевих положень Закону передбачає, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із  поширенням коронавірусної хвороби  COVID-19  з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отримання адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. 

Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минів до його зупинення.

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 (зі змінами від 16.03.2020) з 12.03.2020 по 03.04.2020 на усій території України встановлено карантин.

Всі питання за телефоном ЦНАП при Баштанській райдержадміністрації (05158)26473.


 

З 1 СІЧНЯ 2020 РОКУ діють нові ставки адміністративного збору ЗА ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ

 З 1 січня 2020 року набирає чинності Закон України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». Статтею 7 вказаного закону установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2020 року – у розмірі 2102 гривні. Розмір адміністративного збору та плати у сфері державної реєстрації у 2020 році, відповідно до статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» підлягає обрахуванню у відповідному співвідношенні від вказаної вище суми.

 ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ

Адміністративний збір

(з урахуванням виду реєстраційної дії або надання інформації та строків)

Розмір плати (від прожиткового мінімуму для працездатних осібстаном на 01 січня 2020 року)

Округлена сума, грн

За державну реєстрацію права власності у строк:

  • що не перевищує 5 робочих днів

0,1

 210

  • у строк 2 робочі дні

1

2100

  • у строк 1 робочий день

2

4200

  • у строк 2 години

5

10510

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у строк:

  • що не перевищує 5 робочих днів

0,05

110

  • у строк 2 робочі дні

0,5

1050

  • у строк 1 робочий день

1

2100

  • у строк 2 години

2,5

5260

За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки у строк, що не перевищує 2 робочих днів

 0,05

 110

За внесення змін до записів Державного реєстру прав, що передбачено ст. 26 Закону у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав

0,04

 80

За отримання інформації з Державного реєстру прав, у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав з розрахунку за кожні 25 сторінок інформації (ПАПЕРОВА ФОРМА)

0,025

  50

За отримання інформації з Державного реєстру прав, у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав з розрахунку за одну годину можливості використання сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу (ЕЛЕКТРОННА ФОРМА)

 

0,0125

 

 30

 ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою

 

0,3

 

630

За державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця та за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію

 

0,1

 

210

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру – виписки для проставлення апостилю та витягу

  • в паперовій формі
  • в електронній формі

 

0,05

75% від 0,05

 

110

80

Виправлення помилки у відомостях  Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, допущеної з вини заявника:

- для юридичних осіб;

- для фізичних осіб-підприємців

 

 

30% від 0,3

30% від 0,1

 

 

190

60

Плата за надання документа, що міститься в реєстраційній справі:

- в паперовій формі;

- в електронній формі

 

0,07

75% від 0,07

 

150

110

 

З 1 СІЧНЯ 2020 РОКУ ЗМІНЕНО ВАРТІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

з 1 січня 2020 року змінено вартість адміністративного збору – (прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2020 становить 2102) за:

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку вона становитиме 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 105,10 грн.

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копії документа, що створюється під час ведення Державного земельного кадастру – 0,03  розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 63,10 грн.

Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки.

Підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку.


В Україні почав діяти механізм «будівельної амністії»

В Україні запрацював механізм будівельної амністії для дачних та приватних будинків, що були збудовані без дозвільних документів. Набрав чинності наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства про затвердження порядку обстеження та прийняття в експлуатацію таких об’єктів.

Це означає, що українці вже можуть готувати документи для узаконення своїх самочинних будівництв.

Будівельна амністія поширюється на об’єкти незначного класу наслідків:

§ індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів, збудовані у період з 5 серпня 1992 року по 9 квітня 2015 року;

§ будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані до 12 березня 2011 року.

Головна умова – щоб вони відповідали цільовому призначенню земельної ділянки, будівельним нормам та пройшли технічне обстеження.

Для амністування такої нерухомості необхідні:

§ заява про прийняття об’єкта в експлуатацію (у разі наявності співвласники земельної ділянки/зазначеного об’єкта підписують також),

§ один примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації,

§ звіт про проведення технічного обстеження (крім випадків, передбачених пунктом 5 розділу ІІ Порядку),

а також засвідчені в установленому порядку копії:

§ документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;

§ технічного паспорта з відміткою про можливість розміщення та надійної і безпечної експлуатації об’єкта (з відміткою у випадках, передбачених пунктом 5 розділу II Порядку). При цьому, технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.

Слід зазначити, що місце розташування об’єкта має бути погоджене місцевим органом містобудування та архітектури.

Амністування нерухомості здійснюватиметься за досить простою процедурою. Після подачі необхідних документів та заяви до органу держархбудконтролю, їх буде розглянуто упродовж 10-ти робочих днів та ухвалено рішення щодо прийняття об’єкта в експлуатацію. При цьому, штрафні санкції за самовільне будівництво та експлуатацію таких об’єктів до власників/користувачів земельних ділянок не застосовуватимуться.

Багатьом ще й територіально буде зручніше пройти процедуру. Адже по Україні вже працює 100 новоутворених органів архбудконтролю, які були утворені місцевим самоврядуванням та отримали від ДАБІ повноваження у рамках децентралізації. Тому жителі відповідних населених пунктів зможуть безпосередньо звертатись до місцевих інспекцій та не їхати до Держархбудінспекції чи її територіальних органів.

Як відзначив Голова Держархбудінспекції Олексій Кудрявцев, на відміну від попередніх, ця будівельна амністія є безстроковою, а отже всі хто бажає узаконити своє будівництво, встигнуть це зробити:

«Будівельна амністія – це крок держави на зустріч людям, які свого часу, з різних причин, не оформили своє будівництво – через незнання законодавства, територіальну недоступність відповідних органів тощо. Сьогодні у всіх є можливість привести до ладу документацію на свої будинки та споруди, і більше не хвилюватися, що вони знаходяться «поза законом». Держархбудінспекція зі свого боку готова допомагати в цьому кожному, адже найперше зацікавлена у впорядкуванні сфери будівництва та у її стабільному розвиткові».


До уваги забудовників!

Доводимо до вашого відома, що Постановою КМУ від 25.04.2018 №327 оновлено форми документів, що подаються замовниками будівництва для отримання права на виконання будівельних робіт та прийняття об’єктів в експлуатацію.

Вищезазначені форми розміщені на сайті Держархбудінспекції України за посиланням: http://www.dabi.gov.ua/blanky-dokumentiv/


 

Важлива інформація щодо тримання платних адміністративних послуг!

Плата (адміністративний збір)  за надання адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг при Баштанській райдержадміністрації (далі-ЦНАП) з 1 листопада 2019 року здійснюється лише із застосуванням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні.

Реквізити рахунків за сплату адміністративного збору прохання уточнювати у ЦНАПі при Баштанській райдержадміністрації.

Телефон для довідок (05158) 26473


 

До уваги операторів ринку кормів!

З 19.01.2020 набрав чинності Закон України «Про безпечність та гігієну кормів». 

Цей Закон визначає правові та організаційні засади гарантування безпечності кормів у процесі їх виробництва, обігу та використання, зокрема встановлює вимоги щодо гігієни, маркування, пакування та представлення кормів, регулює відповідні суспільні відносини між операторами ринку та органами державної влади. 

Оператор ринку зобов’язаний отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність, що призначена для:

1) виробництва та/або обігу:

поживних добавок;

зоотехнічних добавок;

технологічних добавок, таких як антиоксиданти (лише з максимальним встановленим вмістом);

сенсорних добавок, таких як барвники (лише каротиноїди та ксантофіли);

протеїнів, отриманих з мікроорганізмів, що належать до бактерій, дріжджів, водоростей та нижчих грибів, крім дріжджів, вирощених на субстратах тваринного чи рослинного походження;

побічних продуктів від виробництва амінокислот шляхом ферментації;

2) виробництва та/або обігу преміксів, виготовлених з використанням:

зоотехнічних добавок, таких як підсилювачі росту та інші зоотехнічні добавки, крім підсилювачів засвоюваності, стабілізаторів кишкової флори, речовин, які сприятливо впливають на навколишнє природне середовище;

кокцидіостатиків та гістомоностатиків;

поживних добавок, таких як вітаміни, провітаміни та речовини з встановленим хімічним складом із схожою дією (лише вітаміни А та Д), суміші мікроелементів (лише мідь та селен);

3) виробництва з метою введення в обіг або виробництва лише для власного господарства кормових сумішей з використанням кормових добавок або преміксів, що містять:

зоотехнічні добавки, такі як підсилювачі росту та інші зоотехнічні добавки, крім підсилювачів засвоюваності, стабілізаторів кишкової флори, речовин, які сприятливо впливають на навколишнє природне середовище;

кокцидіостатики та гістомоностатики.

Видача експлуатаційного дозволу або прийняття рішення про відмову у видачі експлуатаційного дозволу здійснюється територіальним органом компетентного органу протягом 30 календарних днів з дня отримання ним заяви про видачу експлуатаційного дозволу.

За видачу експлуатаційного дозволу справляється адміністративний збір у розмірі 0,17 мінімальної заробітної плати за місяць, що зараховується до державного бюджету.

Оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані повідомити компетентний орган про потужності, які вони мають намір використовувати на будь-якій стадії виробництва та/або обігу кормів, з метою їх державної реєстрації.

Державна реєстрація потужностей здійснюється територіальним органом компетентного органу шляхом внесення відповідної інформації до Державного реєстру потужностей з виробництва та обігу кормів на безоплатній основі.

Кожній потужності у Державному реєстрі потужностей з виробництва та обігу кормів присвоюється реєстраційний номер.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.05.2019 № 241 « Про затвердження деяких нормативно-правових актів щодо безпечності та гігієни кормів» затверджено 9 підзаконних актів: 1) форму Декларації про відповідність кормів вимогам законодавства про корми для операторів ринку, які діють виключно як продавці та здійснюють лише реалізацію кормів, без зберігання кормів на належних їм потужностях;

2) Перелік матеріалів, реалізація та використання яких для потреб годівлі тварин є обмеженими чи забороненими;

3) Вимоги до інформації про особливості складу кормового матеріалу (обов’язкової декларації);

4) Вимоги до інформації про особливості складу кормової суміші (обов’язкової декларації);

5) Вимоги щодо маркування кормових добавок у кормових матеріалах та кормових сумішах для продуктивних та непродуктивних тварин, а також вимоги щодо зазначення у маркуванні вмісту вологи у кормах;

6) Порядок маркування кормів, призначених для тварин, які утримуються для наукових та експериментальних цілей;

7) Дозволені відхилення між наведеними у маркуванні значеннями складу кормового матеріалу та/або кормової суміші та значеннями, встановленими під час здійснення державного контролю;

8) Додаткові вимоги щодо маркування кормових добавок та преміксів;

9) Порядок формування та ведення Державного реєстру потужностей з виробництва та обігу кормів.

Порядок видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання експлуатаційного дозволу компетентним органом, а також форма експлуатаційного дозволу затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Порядок здійснення державної реєстрації потужностей затверджується Кабінетом Міністрів України.

На разі здійснюється процедура погодження та затвердження порядку видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання експлуатаційного дозволу та порядку здійснення державної реєстрації потужностей.

З метою отримання експлуатаційного дозволу, або проведення державної реєстрації потужностей попередньо звертайтесь до Баштанського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області. Довідка за телефоном 2-84-34, 2-84-35.


 

До відома громадських організацій!

28.04.2020 набув чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення».

Законом, зокрема, вносяться зміни до Закону України «Про громадські об’єднання» (далі – Закон), яким визначено порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об’єднань.

Відповідно до статті 1 Закону, громадське об'єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка.

Громадська організація – це громадське об’єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи. Громадська спілка – це громадське об’єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи. Частиною сьомою статті 7 Закону визначено, що повноваження засновника громадського об’єднання закінчуються після державної реєстрації громадського об’єднання в установленому законом порядку.

Далі Закон оперує таким поняттям, як «члени». Також, відповідно до положень частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», до відомостей про засновників (учасників) юридичної особи вноситься відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у в’язку з державною реєстрацією.

Так, положеннями частини сьомої статті 23 Закону на громадські об’єднання покладено обов’язок зберігати правоустановчі документи, документи, в яких міститься інформація про діяльність, яка провадилася відповідно до мети (цілей) та завдань; зберігати і регулярно оновлювати інформацію, достатню для ідентифікації згідно з вимогами закону кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), засновників, керівників, членів керівних органів та довірених осіб громадського об’єднання, а також надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.

Враховуючи викладене, подання документа, який підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження, необхідне лише в пакеті документів для державної реєстрації створення громадської спілки у випадку, якщо серед засновників є юридична особа – нерезидент.

З  повагою, відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань в Одеській області Управління державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса)


 

 

05 ПО 16 СЕРПНЯ З ТЕХНІЧНИХ ПРИЧИН БУДЕ ПРИЗУПИНЕНО ВЧИНЕННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ДІЇ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ

Друзі, якщо запланували проведення реєстраційних дій, зверніть увагу! З 07 по 16 серпня 2020 року впроваджуватиметься в експлуатацію оновлене програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Оскільки протягом цього часу буде відсутній доступ до ЄДР, ЦНАП не прийматиме заяв на послуги із кодом 52 та 55.

«З 07 по 16 серпня 2020 року дані будуть переноситись з старого реєстру до нового і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутній. Документи на реєстрацію не прийматимуться з 00 годин 05 серпня, а документи, подані до цього часу, повинні бути опрацьовані до 18 години 07 серпня. Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрацію юридичних осіб та ФОП, зміну директора, внесення змін до зареєстрованих даних тощо) до 05 серпня або ж після 16 серпня 2020 року», - зазначив Міністр юстиції Денис Малюська.

Детальніше про запуск оновленого ЄДР за посиланням https://minjust.gov.ua/news/ministry/denis-malyuska-minyust-zapuskae-onovleniy-edr