Головна Новини Герої не вмирають Зміни в законодавстві Учасникам бойових дій та членам їх сімей Планування роботи 2023 року Пробація району Електронне звернення Інформація для користувачів з вадами зору

Управління соціально-економічного розвитку території

Відповідальний за наповнення: управління соціально-економічного розвитку території райдержадміністрації


Графіки прийому
Положення
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури та спорту
Відділ інфраструктури, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, екології
Відділ економіки та агропромислового розвитку

ПАМ’ЯТКА

«Про посилення відповідальності за дії, спрямовані на забруднення атмосферного повітря та знищення або пошкодження об’єктів рослинного світу» 

 

На території нашої області, особливо в сільській місцевості, продовжують мати місце випадки бездумного та безконтрольного спалювання на власних присадибних ділянках сміття, сухого листя та чагарників, що може спровокувати масштабні пожежі у природних екосистемах.

Ігнорування безвідповідальними громадянами області правил пожежної безпеки при спалюванні сміття і сухої рослинності, необережному поводженні з вогнем під час перебування на відкритих територіях може призвести до значного зростання кількості пожеж у екосистемах. Такі пожежі можуть швидко поширюватися, особливо у вітряні дні, загрожувати знищенню будівель та споруд житлового сектору, об’єктів господарювання, зелених насаджень тощо. 

На відкритій території в безвітряну погоду вогонь може розповсюджуватися зі швидкістю до 4-х км за годину, а у вітряну – до 30 кмза годину; висота полум’я може досягати до 2-х метрів. Крім того, вогонь знищує комах, потомство тварин, рослини, бактерії, мікроорганізми, які утворюють родючий шар землі. Внаслідок цього значно погіршується якість ґрунту, посилюються процеси ерозії і деградації земель, руйнується екосистема поля.

Поряд з цим, нагадуємо про небезпеку для здоров’я людей, яку завдає вдихання диму від спалюваного листя та рослинності, і особливо – відходів. Слід враховувати, що навесні та влітку листя дерев не тільки очищає повітря та збагачує його киснем, а й накопичує з повітря пил та інші шкідливі речовини. Під час згоряння однієї тонни рослинних залишків у повітря вивільняється більше 9 кг мікрочасточок диму.До їх складу входять пил, окис азоту, вуглекислий газ, важкі метали тощо, які можуть осідати у легенях людей.

Згідно з чинним законодавством, ст. 20 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», ст. 27 Закону України «Про рослинний світ», забороняється випалювання сухої рослинності або її залишків. 

Закон України від 13 квітня 2020 року № 556-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою збереження довкілля щодо посилення відповідальності за дії, спрямовані на забруднення атмосферного повітря та знищення або пошкодження об’єктів рослинного світу» зокрема вносить зміни до статей 77 та 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення та до статей 241 та 245 Кримінального кодексу України.

Згідно із Законом:

знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, вздовж залізниць, а також стерні, сухих дикоростучих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем караються штрафом від 91 тис. 800 грн до 153 тис. грн.;

порушення вимог пожежної безпеки в лісах – тягне за собою накладення штрафу на громадян від 1 тис. 500 до 4 тис. 590 грн. і на посадових осіб – від 4 тис. 590 грн до 15 тис. 300 грн. Якщо це ж призвело до виникнення лісової пожежі або поширення її на значній площі, – штраф від 4 тис. 500 грн. до 15 тис. 300 грн. для громадян та від 10 тис. 710 грн до 18 тис. 360 грн. для посадових осіб;

випалювання стерні, пасовищ, ділянок із степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах без дотримання порядку, встановленого центральним органом виконавчої влади, забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища – карається штрафом від 3 тис. 60 грн до 6 тис. 120 грн для громадян та 15 тис. 300 до 21 тис. 420 грн. для посадових осіб.

Якщо ті ж дії, вчинені в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду – від 6 тис. 120 до 12 тис. 240 грн.Також закон вносить зміни до статей 241 та 245 Кримінального кодексу України, згідно з якими штрафи за забруднення атмосферного повітря шкідливими для життя, здоров’я людей або для довкілля речовинами тепер становитимуть від 1800 до 3600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, а також сухих дикорослих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем чи іншим загальнонебезпечним способом штрафи зростають до 5400-9000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


 

Захист бджіл від застосування пестицидів

Бджоли відіграють важливу роль в сільському господарстві як запилювачі квіткових рослин. Однак останнім часом частішають випадки загибелі цих комах від використання засобів захисту рослин. Отруєння бджіл спостерігається у весняно-літній період при масових обробках сільськогосподарських посівів, зазвичай під час цвітіння ріпаку та соняшнику.

Пестициди потрапляють в бджолині сім’ї з нектаром і пилком, в результаті чого забруднюються кормові запаси і товарна продукція. Найбільш небезпечні для бджіл інсектициди, тобто препарати які застосовують проти шкідників. Так, за даними науковців, у 95% випадках хімічний токсикоз викликають саме ці речовини, в 4% – гербіциди і лише 1% припадає на інші хімікати.

У більшості випадків токсикація бджіл відбувається через несвоєчасну інформацію бджолярів про час, місце та характер хімічних обробок, порушення правил застосування пестицидів; використання небезпечних для бджіл препаратів. Часто отруєння відбувається при авіаційних обробках або коли проходить обприскування при підвищеній силі вітру (більше 5 м/с). При цьому виникає знос препарату до зони інтенсивного льоту бджоли або безпосередньо на територію пасіки.

Застосування хімічних засобів захисту рослин регламентується Державними санітарними правилами ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», відповідно до яких адміністрація господарств зобов’язана завчасно, але не менше чим за дві доби до початку проведення кожної хімічної обробки, сповіщати населення, власників суміжних сільськогосподарських угідь та об’єктів про місця, строки і методи застосування пестицидів. У період проведення таких робіт у радіусі 200 м від меж ділянок, що обробляються, повинні бути встановлені попереджувальні написи.

Обробки сільськогосподарських культур повинні здійснюватися тільки препаратами, офіційно дозволеними «Переліком пестицидів та агрохімікатів дозволених в Україні». У цьому ж довіднику зазначені і пестициди, що рекомендуються до використання на присадибних ділянках.

Всі роботи з пестицидами проводять в ранкові та вечірні години. Допускається проведення їх вдень у похмуру, прохолодну погоду, коли бджоли не вилітають з вулика.

Забороняється залишати в полі невикористані розчини пестицидів, також категорично забороняється обробка пестицидами ентомофільних сільськогосподарських рослин та рослинності в лісосмугах в період їх цвітіння навколо оброблюваних полів. Обробки проводять тільки за наявності відповідних показань із застосуванням наземного малооб’ємного обприскування при швидкості вітру менше 5 м/с і витратою препарату строго за нормами. Обробка хімічними речовинами медоносних культур під час їх цвітіння неприпустима. У разі крайньої необхідності використовують найменш токсичні пестициди або біопрепарати. Обробки проводять в ранкові години за відсутності масового льоту бджіл, при цьому авіаобробки виключаються.

Провина за отруєння бджіл не може лежати тільки на замовникові хімобробок, значну відповідальність також несуть і власники пасік. Так, відповідно до вимог Закону України «Про бджільництво» пасіки підлягають обов’язковій реєстрації за місцем проживання фізичної особи або за місцезнаходженням юридичної особи, яка займається бджільництвом, у місцевих державних адміністраціях або сільських, селищних, міських радах. Перевезення (кочівля) бджіл на медозбір і запилення здійснюється на підставі ветеринарно-санітарних правил, згідно з якими фізичні та юридичні особи повинні розміщувати пасіки на земельних ділянках, які належать їм на правах власності або користування.Розміщення пасік на земельних ділянках інших власників або користувачів здійснюється за їх згодою.

З метою обліку пасік та здійснення лікувально-профілактичних заходів на кожну пасіку повинен видаватися ветеринарно-санітарний паспорт. У ньому повинні бути відображені: характеристика пасіки, її ветеринарно-санітарний стан, епізоотична обстановка, дані лабораторних досліджень, результати проведених лікувально-профілактичних заходів.

Після отримання повідомлення про майбутню хімічну обробку бджоляр повинен до її початку: вивезти пасіку в безпечне місце, ізолювати виліт бджіл з вулика (без кочівлі) або прибрати бджолині сім’ї в зимівник.

Терміни ізоляції бджолиних сімей залежать від ступеня токсичності та періоду збереження активності пестицидів на рослинах. Обробляють посіви переважно препаратами другого та третього класу небезпеки. Так, при обробці пестицидами 2 класу небезпечності (фастак, карате зеон, нурел Д, Бі-58), обмеження льоту бджіл становить біля 3-4 діб, а третього класу (моспілан, матч, більшість фунгіцидів, гербіцидів, біопрепарати) – 1-2 доби. Терміни ізоляції збільшуються на 1-2 дні при зниженні температури та підвищенні вологості повітря.

Для запобігання занесенню в вулик квіткового пилку, зібраного з оброблених пестицидами рослин, рекомендується використовувати пилковловлювачі. Відбір пилку не порушує льотну активність бджіл, але разом з тим попереджає їх отруєння. У зонах частих обробок рослин, пилковловлювачами можна користуватися постійно.

До перевезення пасік вдаються у випадках використання отрути з тривалим терміном дії або за відсутності на пасіці необхідного обладнання для ізоляції бджіл. Бджіл вивозять на відстань не менше 5-7 км від пасіки.

Якщо відбулося отруєння комах, потрібно скласти акт про передбачуване отруєння бджіл. Для складання акта проводять комісійне обстеження пасіки. До складу комісії повинні входити ветеринарний лікар господарства чи району, де сталося отруєння, представники господарства, сільської ради, інші зацікавлені особи. В акті повинна міститися інформація про кількість бджолиних сімей на пасіці; відомості про технології утримання бджіл; санітарний стан бджолиних сімей до отруєння; яким препаратом та у які строки проводилися обробки; фаза розвитку рослин; наявність квітучих медоносних бур’янів у радіусі 5-7 км від місця знаходження пасіки; хто і коли повідомив бджоляра про майбутній хімічний обробіток площ; інформація про домовленість та згоду розміщення  вуликів на полях сільгосптоваровиробника; характер загибелі бджіл (одиничність, масовість, ознаки отруєння); сила сімей після отруєння та інші необхідні відомості.

Законодавчу силу при визначенні причини загибелі бджіл має лабораторна діагностика, яка проводиться з відібраних від бджолиних сімей проб та встановлює в них залишки отрутохімікатів. Відбір і пересилку проб патологічного матеріалу для лабораторного дослідження здійснюють відповідно до існуючих вимог. Разом з пробами у ветеринарну лабораторію направляють вищезазначений акт та супровідний лист, у якому вказують на який пестицид необхідно провести дослідження.


 

До уваги сільгоспвиробників

Управління фітосанітарної безпеки Держпродспоживслужби наголошує, що відповідно до ст.11 ЗУ «Про пестициди та агрохімікати», особи, діяльність яких пов’язана з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами й агрохімікатами повинні мати допуск (посвідчення) на право роботи із зазначеними пестицидами й агрохімікатами.

Порядок одержання допусків (посвідчень) затверджено Постановою КМУ № 746.Відповідно до цього порядку, підставою для видачі допуску є  посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного виконання роботи з пестицидами й агрохімікати та медична книжка з висновком медичної комісії про відсутність протипоказань за станом здоров*я.

Для отримання допуску (посвідчення) звертайтесь до Управління  фітосанітарної  безпеки. Наша адреса: вул.Театральна, 1, каб. №1.


 

ЗАПРОШУЄМО ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА ОТРИМАТИ БЕЗВІДСОТКОВІ КРЕДИТИ 

Документи приймаються з 21 липня до 19 серпня 2020 року!!!  

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації доводить до відома голів фермерських господарств, що регіональною комісією Миколаївського відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств (Укрдержфонд) оголошено проведення конкурсу на отримання фінансової підтримки на поворотній основі за бюджетною програмою «Надання кредитів фермерським господарствам». 

До участі в конкурсі допускаються всі фермерські господарства, крім тих, які мають заборгованість перед Укрдержфондом та його регіональними відділеннями, яких визнано банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство та які перебувають у стадії ліквідації, а також у яких виявлено факти незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів.

Переможці конкурсу отримують фінансову підтримку на поворотній основі у розмірі, що не перевищує 500 тис. гривень, із забезпеченням зобов’язання щодо повернення бюджетних коштів на строк до 5 років.

Заявки та документи для участі в конкурсі приймаються регіональною комісією Миколаївського відділення з 21 липня 2020 р. по 19 серпня 2020 р. за адресою: м.Миколаїв, пр-т .Миру, 34, 7 поверх, кім.712. Тел. для довідок: (063) 402-44-44.

Конкурсний відбір та формування реєстру фермерських господарств, що отримали право на одержання фінансової підтримки проводиться комісією з питань надання фінансової підтримки фермерським господарствам (Укрдержфонд, м.Київ, вул. Б.Грінченка, 1).

Заявки та документи подаються керівником фермерського господарства (уповноваженою особою) особисто або надсилаються рекомендованим листом на адресу регіонального відділення Укрдержфонду. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються!

Перелік документів, які подаються для участі у конкурсі, передбачений п.8 Постанови Кабінету Міністрів України №1102 від 25 серпня 2008 р. (зі змінами). З Переліком можна ознайомитися на офіційному вебсайті Укрдержфонду за посиланням: www.udf.gov.ua або отримати особисто в регіональному відділенні Укрдержфонду за вказаною вище адресою.


 

Отримайте компенсацію через АТ «МОТОР-БАНК» по державним програмам фінансової підтримки для Агропромислового комплексу

АТ «МОТОР-БАНК»- уповноважений банк, що підписав з Мінекономіки Меморандум про загальні засади співробітництва та допоможе суб'єктам господарювання агропромислового комплексу: юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам - підприємцям (далі – позичальники) отримати часткову компенсацію з державного бюджету за програмами:

1) "Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників", які спрямовуються суб'єктам господарювання агропромислового комплексу на часткову компенсацію відсоткової ставки за залученими у національній валюті банківськими кредитами (далі – компенсація) згідно Постанови КМУ від 29 квітня 2015 р. N300 ( зі змінами від 13 травня 2020 року N361) 

Компенсація надається позичальникам за нараховані і сплачені у поточному році відсотки за користування кредитами (поновлювальними та непоновлювальними, крім овердрафтів (контокорентних кредитів) у розмірі 1,5 облікової ставки Національного банку, що діє на дату нарахування відсотків. 

2) "Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників" за напрямом "Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва" згідно Постанови КМУ від 1 березня 2017 р. N130 ( зі змінами від 3 березня 2020 року N195)

Часткова компенсація надається сільськогосподарським товаровиробникам на безповоротній основі за придбані техніку та обладнання, вартість яких зазначена в актах приймання-передачі та інших документах, що підтверджують оплату через уповноважений банк у розмірі 25 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість) - за придбані техніку та обладнання.

Більш вичерпну інформацію щодо співпраці з АТ «МОТОР-БАНК» та державної підтримки аграріїв шляхом здешевлення кредитів, можна отримати за телефонами: (0512) 373115, 373334, або за адресою м. Миколаїв вул. Адміральська 31 Б/3 (в ЖК «АДМІРАЛ», поряд з Миколаївською державною обласною адміністрацією).


 

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації інформує про початок роботи у Миколаївській області п’ятирічної Програми з аграрного і сільського розвитку (далі – Програма), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується компанією Кімонікс Інтернешнл.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Програма включає три складові:

покращення продуктивності та доступу до ринків у цільових ланцюгах доданої вартості шляхом реалізації таких завдань: сприяння використанню високоякісної сировини/матеріалів та передових технологій виробництва; покращення інфраструктури післяврожайної обробки, зберігання та переробки; розширення доступу до ринків збуту;

вдосконалення функцій підтримки шляхом: покращення доступу до ефективної та доступної іригації; покращення доступу до джерел фінансування; вдосконалення послуг у секторі;

вдосконалення нормативно-правової бази у аграрному секторі внаслідок підвищення сприятливості національного та місцевого бізнес-середовища.

Програма USAID АГРО запрошує до співпраці представників органів місцевої влади, громадського сектору, товаровиробників та їх об’єднань у Миколаївській області, які прагнуть розвивати та покращувати ринкову інфраструктуру задля нарощування доданої вартості сільськогосподарської продукції, створення робочих місць, в тому числі несільськогосподарського напрямку, підвищення доходів та покращення якості життя у громадах.

На даному етапі Програма шукає партнерів у сфері виробництва плодоовочевої та ягідної, молочної та м’ясної продукції, аквакультури, кондитерських виробів і окремих продуктів харчування.

Реєстрація доступна за посиланнями та QR-кодами:

Для виробників плодоовочевої та ягідної продукції

Для виробників м'ясо-молочної продукції

Для виробників кондитерських виробів і окремих продуктів харчування

Для виробників у секторі аквакультури

https://bit.ly/3f8mREI

https://bit.ly/3fjCJUZ

https://bit.ly/2ZVnNWO

https://bit.ly/2B6alab

       

Термін подання заявок: до 15 серпня 2020 року.

Додаткову інформацію про Програму можна отримати на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/usaid.agro.


Фінансова підтримка розвитку тваринництва

Повідомляємо, що наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.07.2020 № 1287 затверджено Положення про комісію Мінекономіки для надання державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції та форми заявок і документів, необхідних для нарахування та виплати фінансової підтримки суб’єктам господарювання, що проводять свою діяльність у галузі тваринництва.

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 107.

Державна підтримка здійснюється за напрямками:
- дотація за бджолосім’ї;
- часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів;
- часткове відшкодування вартості тваринницьких об’єктів;
- компенсація вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів;
- часткове відшкодування вартості об’єктів із збереження та переробки зерна.

Більш детально з інформацією щодо державної підтримки аграріїв можливо ознайомитись в рубриці «Фінансова підтримка галузі» на сторінці департаменту офіційного вебсайту облдержадміністрації за посиланням:
http://www.mk.gov.ua/ua/oda/pidrozidyly/apk/, а також на сторінці департаменту соціальної мережі «Фейсбук» та на сторінці інформаційно-аналітичного порталу АПК України Мінекономіки за посиланням: https://agro.me.gov.ua/ua
Довідки за телефонами департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації: (0512) 37 78 05, 37 74 02, 37 78 35.


 

 УРЯДОМ СТВОРЕНО УМОВИ ДЛЯ ДЕТІНІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТВАРИННИЦЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ

22 липня рішенням Уряду схвалено постанову Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги», якою затверджується Порядок обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для усіх видів соціальної допомоги.

Оскільки

          До відома суб’єктів господарювання

Баштанського району про нові правила

щодо дотримання габаритно-вагового контролю на дорогах

та відповідальність за їх порушення

 

Законами України від 03 червня 2021 року № 1534-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю»,   який   набирає   чинності   з   01.10.2021    (далі   -   Закон   1534   )   та від 29 червня 2021 року № 1582-IX «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно- вагового контролю» (далі - Закон 1582), з 01 жовтня 2021 року встановлюються нові правила щодо дотримання габаритно-вагового контролю на дорогах та відповідальність за їх порушення.

Закон розроблено з метою недопущення руйнування автомобільних доріг,

поліпшення стану безпеки дорожнього руху, зменшення кількості ДТП та збереження життя i здоров'я людей.

Законами передбачено такі штрафи:

за перевищення   габаритно-вагових   норм   на   5-10%   штраф   складе

500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн.), при перевищенні норм на 10-20% штраф зросте до 1000 мінімумів (17 000 грн.), на   20-30%   -   2000   неоподатковуваних    мінімумів   (34   000   грн.),   понад 30% - 3000 мінімумів (51 000 грн.);

ухилення   або   відмова   від проходження   габаритно-вагового контролю, а

також перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, розташування транспортних засобів на проїзній  частині, вчинення правопорушень в зоні габаритно-вагового контролю спричинить накладення штрафу в poзмipi  3000   неоподатковуваних   мінімумів   доходів громад (51 000 грн.).

Штраф   за   невиконання   вимог   працівників   Укртрансбезпеки   про

зупинку транспортного засобу в poзмipi 3000 тисяч неоподатковуваних мінімумів (51 000 грн.) тепер буде платити власник, а не водій транспортного засобу.

Також    аналогічний    за    розміром  штраф    вводиться    за    внесення вантажовідправником недостовірних відомостей про масу або габарити вантажу до товарно-транспортної накладної.

У свою чергу за невиконання законних вимог посадових oci6 Укртрансбезпеки встановлений штраф у розмірі 50-150 неоподатковуваних мінімумів доходів (850-2550 грн.).

Додатково наголошуємо, що відповідно до норм Закону (ст. 1322 КУпАП) відповідальність за   внесення   недостовірних відомостей про масу вантажу до товарно-транспортної  накладної   або   іншого   визначеного законодавством   документа   на   вантаж   покладається    на вантажовідправника та тягне за собою накладення штрафу в розмірі  3000 тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян (51 000 грн.).

Додатково повідомляю, що розпорядженням   голови облдержадміністрації від 09.06.2021 № 323-р створено робочу групу з питань організації якісної роботи пересувних пунктів габаритно-вагового контролю на автомобільних дорогах загального користування Миколаївської області до складу якої увійшли представники облдержадміністрації, Управління Служби безпеки України в Миколаївській області, Головного управління Національної поліції в Миколаївській області, Управління патрульної поліції в Миколаївській області, Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області Управління Держпраці у Миколаївській області, Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, Служби автомобільних доріг в Миколаївській області, та ДП «Агенція місцевих доpiг Миколаївської області».

Таким    чином,    на    основних    шляхах,    які    ведуть    до    м.    Миколаєва, з 01 жовтня 2021 року у цілодобовому режимі роботи функціонуватимуть

5 пересувних габаритно-вагових комплексів.   До   роботи   пересувних   ГВК стильно i3 співробітниками  Укртрансбезпеки та Патрульної поліції, працюватимуть співробітники вищезазначених контролюючих органів i виконавчої влади.


 

 УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №53/2022 "Про невідкладні заходи щодо консолідації українського суспільства"


 

     У Державному аграрному реєстрі триває прийом заявок на одержання субсидії на одиницю оброблювальних угідь. Податися можуть виробники сільгосппродукції, як фізичні, так і юридичні особи, що оброблять не менше 1 і не більше 120 га земель сільськогосподарського призначення та відповідають іншим умовам програми. https://bit.ly/Postanova_DAR.

Сума виплати - 3 100 грн на один гектар землі, але не більше 372 тис. грн.

Заявки приймаються до 15 листопада 2022 року виключно через ДАР.

На інфографіці та нижче у тексті посту ви знайдете покрокову інструкцію з подання заявки на програму. Інструкція з реєстрації - за посиланням https://bit.ly/3DmWOJj.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ ЗА НАПРЯМОМ «БЮДЖЕТНА СУБСИДІЯ НА ОДИНИЦЮ ОБРОБЛЮВАЛЬНИХ УГІДЬ» <p style=     У Державному аграрному реєстрі триває прийом заявок на одержання субсидії на одиницю оброблювальних угідь. Податися можуть виробники сільгосппродукції, як фізичні, так і юридичні особи, що оброблять не менше 1 і не більше 120 га земель сільськогосподарського призначення та відповідають іншим умовам програми. https://bit.ly/Postanova_DAR.

Сума виплати - 3 100 грн на один гектар землі, але не більше 372 тис. грн.

Заявки приймаються до 15 листопада 2022 року виключно через ДАР.

На інфографіці та нижче у тексті посту ви знайдете покрокову інструкцію з подання заявки на програму. Інструкція з реєстрації - за посиланням https://bit.ly/3DmWOJj.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ ЗА НАПРЯМОМ «БЮДЖЕТНА СУБСИДІЯ НА ОДИНИЦЮ ОБРОБЛЮВАЛЬНИХ УГІДЬ» <p style=     У Державному аграрному реєстрі триває прийом заявок на одержання субсидії на одиницю оброблювальних угідь. Податися можуть виробники сільгосппродукції, як фізичні, так і юридичні особи, що оброблять не менше 1 і не більше 120 га земель сільськогосподарського призначення та відповідають іншим умовам програми. https://bit.ly/Postanova_DAR.

Сума виплати - 3 100 грн на один гектар землі, але не більше 372 тис. грн.

Заявки приймаються до 15 листопада 2022 року виключно через ДАР.

На інфографіці та нижче у тексті посту ви знайдете покрокову інструкцію з подання заявки на програму. Інструкція з реєстрації - за посиланням https://bit.ly/3DmWOJj.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ ЗА НАПРЯМОМ «БЮДЖЕТНА СУБСИДІЯ НА ОДИНИЦЮ ОБРОБЛЮВАЛЬНИХ УГІДЬ» <p style=     У Державному аграрному реєстрі триває прийом заявок на одержання субсидії на одиницю оброблювальних угідь. Податися можуть виробники сільгосппродукції, як фізичні, так і юридичні особи, що оброблять не менше 1 і не більше 120 га земель сільськогосподарського призначення та відповідають іншим умовам програми. https://bit.ly/Postanova_DAR.

Сума виплати - 3 100 грн на один гектар землі, але не більше 372 тис. грн.

Заявки приймаються до 15 листопада 2022 року виключно через ДАР.

На інфографіці та нижче у тексті посту ви знайдете покрокову інструкцію з подання заявки на програму. Інструкція з реєстрації - за посиланням https://bit.ly/3DmWOJj.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ ЗА НАПРЯМОМ «БЮДЖЕТНА СУБСИДІЯ НА ОДИНИЦЮ ОБРОБЛЮВАЛЬНИХ УГІДЬ» <p style=Аграрії активно реєструються на підтримку!

У Державному аграрному реєстрі триває прийом заявок на одержання субсидії на одиницю оброблювальних угідь. Податися можуть виробники сільгосппродукції, як фізичні, так і юридичні особи, що оброблять не менше 1 і не більше 120 га земель сільськогосподарського призначення та відповідають іншим умовам програми. https://bit.ly/Postanova_DAR.

Сума виплати - 3 100 грн на один гектар землі, але не більше 372 тис. грн.

Заявки приймаються до 15 листопада 2022 року виключно через ДАР.

На інфографіці та нижче у тексті посту ви знайдете покрокову інструкцію з подання заявки на програму. Інструкція з реєстрації – за посиланням https://bit.ly/3DmWOJj.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ ЗА НАПРЯМОМ “БЮДЖЕТНА СУБСИДІЯ НА ОДИНИЦЮ ОБРОБЛЮВАЛЬНИХ УГІДЬ https://bit.ly/3qwa4Uk

Баштанська районна військова адміністрація інформує, що Міністерство аграрної політики та продовольства України, Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО) розширює програму підтримки модульними зерносховищами, в тому числі і на Миколаївську область.

Для участі у програмі фермерам потрібно мати щонайменше 100 га земель в офіційному обробітку та використовувати отримані сховища для зберігання власно вирощеної продукції. Перевага при відборі заявок надаватиметься підприємствам, що встановлюватимуть модульні зерносховища на території області.

Господарства, котрі  обробляють від 100 до 199 га землі, зможуть отримати модульне зерносховище місткістю 300 тонн; господарства, які обробляють від 200 до 399 га землі – зерносховище місткістю 500 тонн; та господарства, що обробляють понад 400 га землі, зможуть отримати модульне зерносховище місткістю 1000 тонн.

Ініціатива має на меті зміцнення стійкості та сталості аграрного сектору на сході та півдні України, та є частиною Стратегії підтримки зберігання зерна, що реалізується за щедрої фінансової підтримки Канади, Японії та австралійської благодійної організації Minderoo Foundation.

Заявки приймаються до 04 лютого 2024 року. Після обробки та аналізу всіх отриманих заявок, учасники програми отримають підтвердження допомоги через Державний аграрний реєстр та будуть повідомлені про час доставки. Через обмежену кількість модульних одиниць зберігання заповнення та подання заявки не є гарантією підтримки та залежить від критеріїв оцінки та остаточного рішення ФАО.

 

Пам’ятка щодо забезпечення протипожежного захисту сільгоспугідь

3 настанням пожежонебезпечного періоду різко зростає ймовірність загоряння лісів, торфовищ та сільгоспугідь.

Основними причинами виникнення пожеж в агропромисловому комплексі є сукупність погодних факторів, недотримання правил пожежної безпеки та планів дій щодо пожежного захисту лісів, торфовищ та сільгоспугідь у пожежонебезпечний період.

3 метою недопущення виникнення пожеж рекомендується:

1. Провести інструктивні наради з керівниками, головними інженерами, механіками сільгосппідприємств щодо забезпечення пожежної безпеки на період збирання та зберігання врожаю і заготівлі грубих кормів;

2. Скласти та затвердити схематичні плани протипожежного захисту врожаю, на яких нанести: смуги прокосів, місця розміщення зернотоків, зерноскладів, польових станів, скиртування грубих кормів, місць встановлення знаків пожежної безпеки, тракторів зі смугами, перекриття тимчасових доріг тощо;

3. Підготувати до використання пожежну і спеціальну техніку, обладнання та інвентар для гасіння пожеж, створити резерв паливно-мастильних та вогнегасних матеріалів, провести навчання відповідальних працівників;

4. Поновити мінералізовані смуги, систему протипожежних бар’єрів, канав у лісових масивах, відновити, обладнати та привести у відповідність протипожежне водопостачання, підготувати для забору води всі наявні водонапірні башти, пожежні водоймища і пірси, інші інженерно-технічні споруди протипожежного призначення та під'їзді дороги до них;

5. Забезпечити сертифікованими вогнегасниками об'єкти сільськогосподарського виробництва, провести роботу щодо вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій зерноскладів і складів грубих кормів;

6. Організувати патрулювання пожежонебезпечних ділянок лісових масивів, сільгоспугідь із залученням до цієї роботи громадських організацій та населення, забезпечити ïx засобами наочної протипожежної агітації та знаками попереджувального характеру;

7. Організувати виготовлення агітаційних матеріалів щодо збереження врожаю від вогню (трафарети, листівки, панно, знаки безпеки тощо) і встановити ïx у місцях збирання врожаю, зберігання та перероблювання зерна і грубих кормів;

8. Систематично проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо дотримання правил пожежної безпеки при відвідуванні лісів, переміщенні по території сільськогосподарських угідь у тому числі із залученням засобів масової інформації.

Недотримання правил пожежної безпеки (випалювання сухостою, необережне поводження з вогнем, непогашений сірник, недопалок) може стати причиною масштабних пожеж.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!

Випалювання стерні, cyxoï рослинності та її залишків на полях, уздовж доріг, лісосмуг, що забруднює повітря на величезних просторах, а також може призвести до пожеж у лісах, на присадибних ділянках, при цьому виникає загроза перекидання вогню на житлові будинки, значного задимлення автошляхів, що завдає великої шкоди природному середовищу та життю і здоров’ю людини.

Альтернативою бездумному спалюванню соломи та післяжнивних решток може стати застосування ïx в якості органічних добрив, або виробництво солом’яних пелет і спалювання ïx для одержання теплової енергії, що може бути використано для потреб господарства (як це роблять у розвинених країнах Європи).

Альтернативою бездумному спалюванню може стати також використання біодеструкторів стерні, які прискорюють утворення гумусу та покращують якість ґрунтів.

Чинним законодавством України передбачені можливість та умови випалювання cyxoï рослинності, а також відповідальність за ïx порушення. Про це йдеться у пунктах «6», ст. 91 (обов’язки власників земельних ділянок) Земельного кодексу України, ст. 96 (обов’язки землекористувачів), які зобов’язують користувачів та власників дотримуватись вимог законодавства про охорону довкілля, а ст. 211 передбачає відповідальність за порушення земельного законодавства. Статтею 56 Закону України "Про охорону земель" передбачено, що юридичні й фізичні особи, винні в порушенні законодавства України про охорону земель, несуть відповідальність згідно із Законом. Статтею 77' «Самовільне випалювання рослинності, або її залишків» Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачається накладення штрафу на громадян від ста вісімдесяти до триста шістдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян й на посадових осіб — від дев’ятисот до однієї тисячі двохсот шістдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Застосування заходів дисциплінарної, цивільноправовий, адміністративної, або кримінальної відповідальності не звільняє винних від відшкодування шкоди, заподіяної земельним ресурсам. Шкода, заподіяна внаслідок порушення законодавства України про охорону земель, підлягає відшкодуванню в повному обсязі.

Відповідно до Закону України від 19 лютого 2021 року № 1259-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту лісів, запобігання пожежам на землях лісового та водного фонду, на торфовищах та землях інших категорій» (далі - Закон України № 1259-IX) забезпечення пожежної безпеки покладається на:

власника (власників) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна;

наймачів (орендарів) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна, якщо це обумовлено договором найму (оренди);

керівника (керівників) суб’єкта господарювання.

Законом України № 1259-IX передбачено зміни щодо посилення захисту лісів, запобігання пожежам на землях лісового та водного фонду, на торфовищах та землях інших категорій, встановлено обов’язок землекористувачів: не допускати випалювання cyxoï рослинності або її залишків із порушенням порядку, встановленого Міндовкілля; обкошувати (з прибиранням скошеного) та оборювати земельні ділянки, прилеглі до торфовищ, полезахисних лісових смуг, луків, пасовищ, ділянок зі степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, у смугах відведення автомобільних доріг i залізниць.

Особи, винні у випалюванні cyxoï рослинності або її залишків із порушенням порядку, встановленого Міндовкілля, в прибережних захисних смугах та на островах, несуть відповідальність за порушення водного законодавства.

Крім того, до особливо цінних земель віднесено торфовища у складі водно-болотних угідь міжнародного значення.

Баштанська районна військова адміністрація звертається до всіх відповідальних осіб вжити організаційних заходів щодо недопущення спалювання стерні, пожнивних решток та cyxoï рослинності.

Пам’ятаємо, що попередити пожежі значно легше, ніж її гасити!