Українська | Русский | English
Головна Новини Учасникам АТО та членам їх сімей Доступ до публічної інформації Люди твої, Баштанщино Актуально! Добровільне об’єднання територіальних громад Запобігання проявам корупції

Звернення громадян

 Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян
головою та заступником голови Баштанської районної ради
у ІІ півріччі 2017 року
 

Прізвище,  ім’я,

по  батькові

 

Посада

Дні  та  години

 прийому

ІІ півріччя 2017 року

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

ПЕТРОВ

Анатолій Леонідович

голова

районної

ради

1-й та 3-й

четвер

з 9.00-11.00

 

 

06; 20

 

03; 17

 

07; 21

 

05; 19

 

02;16

 

07; 21

ЄРЕШКО

Микола

Миколайович

 

заступник

голови

районної

ради

2-й та 4-й

четвер

з 9.00-11.00

 

 

13; 27

 

10; 25

 

14; 28

 

12; 26

 

09; 23

 

14; 28


Г Р А Ф І К
проведення телефонної “Гарячої лінії зв’язку” громадян
з головою та заступником голови районної ради  
на ІІ півріччя 2017 року
 

п/п

Прізвище, ім’я,

по батькові

 Номер телефону

“Гарячої лінії”

Година зв’язку

“Гарячої лінії”

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

 

1.

 

ПЕТРОВ

Анатолій Леонідович

 

 

2-72-51

 

з 8.00 до 9.00

 

20

 

17

 

21

 

19

 

16

 

21

 

2.

 

ЄРЕШКО

Микола Миколайович

 

 

2-74-52

 

з 8.00 до 9.00

 

27

 

25

 

28

 

26

 

23

 

28

 

Графік

особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної

правової допомоги з питань, що належать до компетенції Баштанської районної ради

 Місце проведення прийому

Дні та години прийому

Телефони для довідок

 м. Баштанка,

вул. Баштанської республіки, 37,

3-й поверх,

кабінет заступника керуючого справами виконавчого апарату районної ради, начальника організаційного відділу

 

 2-й та 4-й вівторок кожного місяця

з 9.00 до 11.00

 2-76-18

 


 

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Баштанській районній раді у 2016 році

Робота зі зверненнями громадян у Баштанській районній раді спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інших нормативно-правових актів.

Зокрема, у районній раді прийнято розпорядження «Про організацію особистого та виїзного прийомів громадян головою і заступником голови Баштанської районної ради у І та ІІ півріччі 2016 року. Затверджено Порядки:

організації та проведення особистого прийому громадян у Баштанській районній раді;

організації та проведення особистого виїзного прийому громадян у Баштанській районній раді;

проведення телефонної «Гарячої лінії» зв’язку громадян з головою та заступником голови Баштанської районної ради.

Крім того, керуючись статтею 23-1 Закону України від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян», з метою врегулювання процедури звернення до районної ради шляхом подання електронної петиції, 24 грудня 2015 року на ІХ сесії районної ради сьомого скликання було затверджено Порядок оформлення, оприлюднення та розгляду електронних петицій, адресованих Баштанській районній раді.

У 2016 році до районної ради надійшло 45 звернень громадян. На особистому прийомі до голови районної ради звернулося 24 громадянина, надійшло поштою – 11, від інших органів, установ, організацій - 2, засобами електронного зв'язку - 3, зассобами телефонного зв'язку - 5. З урахуванням колективних звернень до районної ради звернулося 114 громадянин. Всього розглянуто 55 питань.

На адресу Баштанської районної ради надійшло електронні петиції:

щодо засудження злочинів учасників Баштанського повстання за співпрацю з більшовиками та їх політику, яка спричинила руйнуванню двох православних храмів у місті Баштанка, політичні репресії та три голодомори;

щодо повернення монумента Т.Г.Шевченка у місто Баштанка, який встановлений у с.Піски.

Відповідно до Порядку оформлення, оприлюднення та розгляду електронних петицій, адресованих Баштанській районній раді, питання порушені в електронній петиції, має відноситися до компетенції та повноважень районної ради, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», тому вищезазначені електронні петиції не оприлюднювалися на офіційному веб-сайті районної ради, а заявникам надано роз’яснення.

Крім того, надійшло електронне звернення про відправлення міжміських маршруток Баштанка-Миколаїв із міського автовокзалу не за графіком руху маршруток, а за результатом їх наповнюваності.

Автору звернення про результати розгляду було надано роз’яснення у встановлений законом строк.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до районної ради, заяв - 32, скарг – 12, пропозицій – 1.

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що від пенсіонерів – надійшло 16 звернень, інших категорій - 29.

Мешканці Баштанського району у своїх зверненнях до керівництва районної ради порушували питання: соціального захисту – 7; охорони здоров’я – 6; діяльності органів місцевого самоврядування – 6; комунального господарства – 5; освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5; транспорту і зв’язку – 3; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури, і спорту -3; аграрної політики і земельних відносин – 2; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1; інші.

За результатами аналізу звернень громадян за місцем проживання заявників встановлено, що найчастіше зверталися до районної ради жителі Баштанської міської ради - 12 звернень, Інгульської – 5, Новосергіївської – 3, по три звернення надійшло від Добренської, Доброкриничанської, Новоолександрівської та Плющівської сільських рад, по два звернення надійшло від Кашперо-Миколаївської, Лук’янівської, Мар’ївської, Новопавлівської, Пісківської, Привільненської, одне звернення від Явкинської сільських рад.

У Баштанській районній раді функціонує телефон «Гарячої лінії» зв’язку громадян з головою та заступником голови Баштанської районної ради згідно з графіком, який проводиться щомісяця у першій половині дня.

За результатами розгляду протягом 2016 року 19 звернень вирішено позитивно, по 21 зверненню дано роз’яснення, 5 звернень надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.