26 березня 2021 року о 10.00 – у Баштанській районній раді під головуванням голови постійної комісії районної ради Луценко Л. відбулося засідання постійної комісії районної ради з питань економічного розвитку,
На території Баштанського району запроваджуються протиепідемічні обмеження, передбачені для «червоного» рівня епідемічної небезпеки - рішення позачергового засідання комісії ТЕБтаНС при Баштанська районна державна адміністрація До уваги населення (з Баштанська територіальна громада,
Дуальна форма здобуття освіти передбачає поєднання здобувачами теоретичної підготовки в закладах освіти з практичною - на робочих місцях задля набуття відповідної професійної кваліфікації. У разі впровадження дуальної освіти навчальний заклад
На період роботи з 24.03.2021-04.04.2021 року Миколаївський місцевий центр з надання БВПД призупиняє: - особистий прийом громадян посадовими особами і працівниками Центру; - надання адресної безоплатної вторинної та первинної правової допомоги працівниками
До уваги населення (з Баштанська територіальна громада, Березнегуватська селищна громада, Казанківська громада, Новобузька міська рада, Привільненська об'єднана територіальна громада, Широківська громада, Інгульська Територіальна Громада, Софіївська ОТГ, Горохівська громада, Вільнозапорізька об'єднана
Фахівці Баштанського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області Сергій Сакара та Наталя Хомич 19.03.2021 провели нараду з головою Інгульської сільської ради Аллою Мироновою та начальником відділу освіти Інгульської сільської
Сердечно бажаємо Вам міцного здоров’я, невичерпної енергії та наснаги, родинного затишку, благополуччя і добра. Нехай у кожному починанні, на усіх життєвих шляхах Вашим супутником буде удача. Хай не згасає безмежна
16 березня 2021 року відбулося позачергове засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, яку провів голова комісії з реорганізації Баштанської, Березнегуватської, Казанківської, Новобузької, Снігурівської районних державних адміністрацій,