Bashtanka » News
Home Герої не вмирають News Восьмого скликання Планування роботи 2023 року Інформація для користувачів з вадами зору Учасникам бойових дій та членам їх сімей Електронне звернення Пробація району Зміни в законодавстві

Без стаціонарних вагових комплексів діла не буде

01/08/2016

 Таку заяву зробив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, Чаусенко Іван Леонідович, спілкуючись з журналістами.

«На жаль, цього року планом дорожніх робіт не передбачено будівництво стаціонарних майданчиків для функціонування габаритно-вагових комплексів (ГВК). Будемо планувати на наступний рік надання пропозицій для Укравтодору щодо включення до проекту плану дорожніх робіт цей вид робіт»,- доповів Іван Леонідович.

В Миколаївській області є чотири найголовніших напрямки – це Київський, Одеський, Дніпропетровський та Кіровоградський. Саме на цих маршрутах слід зосередити увагу, плануючи розміщення габаритно-вагових комплексів, як засіб попередження подальшого руйнування автошляхів Миколаївщини.

На сьогоднішній день, в ДП «Миколаївський облавтодор» є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті.

«Дуже приємно, що маємо гарних друзів по всій Україні, які завжди прийдуть на допомогу. Так, Служба автодоріг отримувала мобільні вагові комплекси з Київської та Дніпропетровської області. Зараз на автодорозі Р-06 Ульянівка-Миколаїв (через м.Вознесенськ) в районі села Гур’ївка працюють ваги з Чернівецької області.» - розповів заступник начальника з експлуатації.

Також Іван Леонідович поскаржився на безвідповідальність перевізників, які заїжджаючи на ваги, перевищують встановлену нормами зважування швидкість. Замість визначених 5-ти кілометрів на годину, водії пролітають на шаленій для такої процедури швидкості. Це певним чином відповідає на питання громадськості, щодо постійних поломок та збоїв у роботі габаритно-вагових комплексів.

Іван Леонідович вкотре звернув увагу перевізників на обов’язковість дотримання правил руху великовагових транспортних засобів автошляхами, особливо влітку, коли температура повітря перевалює за 40 градусів за Цельсієм, а дорожнє покриття прогрівається до 60 градусів, що катастрофічно впливає на руйнівні процеси асфальтобетону, в результаті чого з’являється колійність, видавлювання та напливи, що суттєво впливає на безпеку руху транспорту.

Всі новини →