Bashtanka » News
Home Герої не вмирають News Восьмого скликання Планування роботи 2023 року Інформація для користувачів з вадами зору Учасникам бойових дій та членам їх сімей Електронне звернення Пробація району Зміни в законодавстві

«Потяг номер 1» повинен прямувати на Європу», - Володимир Омелян

17/01/2017

 Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розповів, що протягом 2017 року планується запуск кількох нових потягів до європейських міст. 

«Наразі розглядається новий напрямок на Польщу. Окрім того, ми хочемо запустити в цьому році маршрут Мукачеве-Будапешт. Це теж потенційно дуже цікавий напрямок. Розглядаємо напрямок на Словаччину. Протягом останніх десятиліть склалося так, що «Потяг номер 1» у нас був на Москву, але повинен бути на Європу. І ми боремося за це», - наголосив Міністр. 

Володимир Омелян підкреслив своє невдоволення роботою керівництва: «Я очікував набагато кращого результату. Я внесу свої пропозиції, безумовно, озвучу бачення, але, оскільки у нас орган управління залізницею це Кабінет Міністрів України, відповідно, рішення буде прийматися Урядом. Я сподіваюся, що думку профільного Міністра буде вислухано з належною увагою». 

На думку міністра, вже сьогодні необхідно готувати антикризовий план дій щодо реформи Укрзалізниці: «Затягувати далі неможливо. Буде відпрацьовано відповідний антикризовий план дій, що має бути суттєвим для того, щоб не лише політики, не лише Кабінет Міністрів України розумів, що відбуваються реформи, але й щоб громадяни, котрі користуються пасажирськими послугами, і бізнес, котрий користується вантажними перевезеннями Укрзалізниці, відчували дійсні зміни, які є комфортними, належної якості й мають прозору обґрунтовану ціну». 

Міністр інфраструктури зазначив, що реформування будь-якої залізниці є тривалим процесом: «Наразі у нас дійсно є певне буксування щодо реформування Укрзалізниці, хоча початок був дуже гарний. Ми створили нову юридичну особу, зареєстрували Публічне акціонерне товариство, яке передбачало перетворення традиційної радянської моделі управління таким величезним підприємством на європейський кшталт. Мала б бути створена вертикальна холдингова компанія з чітким управлінням, розподілом повноважень, незалежним керівництвом і створенням Наглядової Ради. На жаль, ми зробили тільки юридичну особу і призначили, як ми сподівалися, незалежне керівництво».

За інформацією Міністерства інфраструктури України

Всі новини →