26/08/2024
Про це йдеться в результатах опитування Gradus Research на замовлення Міністерство економіки України.
Результати дослідження під час пресконференції представили заступниця Міністра економіки України Надія Бігун і соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.
- 86 % позитивно ставляться до українських виробників;
- 46 % надають перевагу виробленому в Україні;
- 89 % громадян виявили бажання скористатися програмою кешбеку, незалежно від її розмірів;
- 92 % споживачів планують скористатися програмою за умови кешбеку в 10 %.
На що українці готові витрачати кешбек?
- 50 % — на сплату комунальних послуг;
- 40 % — купівлю українських товарів;
- 30 % — медичні послуги;
- 25 % — на благодійність.
Програма «Національний кешбек» — одна зі складових політики «Зроблено в Україні». Запуск «кешбеку» відбудеться вже 2 вересня цього року.
Більше про дослідження та програму: https://bit.ly/3YVWRX7