Home | Герої не вмирають | News | Планування роботи 2023 року | Інформація для користувачів з вадами зору | Учасникам бойових дій та членам їх сімей | Електронне звернення | Пробація району | Зміни в законодавстві |
21/02/2025
Повідомлення з електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номер е-рецепта або е-направлення від 20 лютого 2025 року надходять у Viber. SMS при цьому залишається як гарантований канал доставки таких повідомлень. Відповідні зміни стали можливість використовувати зміни, внесені постановою КМУ № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25 квітня 2018 року.
Про це повідомляє НСЗУ Національна служба здоров'я України .
У разі наявності у пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилати саме цим каналом зв'язку. У разі браку пацієнта Viber йому буде доставлено СМС.
Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через Дію. Про це також додатково інформуємо.
Якщо пацієнт не має телефону?
Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, додатково отримають інформаційну довідку.
При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я потреби, які не мають телефону, за типом методу автентифікації пацієнта «за документами» лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що також в е-рецепті чи е-направлені, а додатково підтвердження коду.
Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходить одному з батьків або законному представнику.