Bashtanka » News
Home Герої не вмирають News Восьмого скликання Планування роботи 2023 року Інформація для користувачів з вадами зору Учасникам бойових дій та членам їх сімей Електронне звернення Пробація району Зміни в законодавстві

936 звернень споживачів електричної енергії розглянуто у І кварталі 2021 року, - Держенергонагляд

25/05/2021

936 звернень споживачів електричної енергії розглянуто у І кварталі 2021 року

 

У І кварталі 2021 року Держенергонаглядом розглянуто 936 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики, з яких 770 звернень від громадян та 166 звернень від юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.

За підсумками розгляду звернень громадян Держенергонаглядом надано 348 роз’яснень та вирішено питання на користь заявників по 412 зверненнях.

Загалом, безпосередньо до територіальних органів Держенергонагляду надійшло 274 звернень або 29% від загальної кількості звернень.

Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду:

·у Київській області – 278;

·у місті Києві – 74;

·в Одеській області – 81.

Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Кіровоградській (6 звернень) та Волинській областях (2 звернення).

За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії стосувалися питань:

·     невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 256 звернень;

·     технічного стану електричних мереж – 144 звернення;

·     незабезпечення надійного та/або безпечного постачання електричної енергії – 128 звернень;

·     спірні питання стосовно приєднання електроустановок до мереж оператора систем розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 83 звернення.

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду у І кварталі 2021 року операторами систем розподілу (далі – ОСР) проведено такі заходи:

·замінено 30 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ) напругою 0,4 кВ;

·розчищено від порослі та дерев 109,5 км трас ПЛ-0,4 кВ та 21 км трас ПЛ-10 кВ;

·замінено 5 силових трансформаторів на трансформаторних підстанціях (далі – ТП) 10(6)/0,4 кВ;

·виконано ремонт 26 кабельних і повітряних ліній із заміною існуючих елементів протяжністю 8,64 км;

·проведено регулювання рівня напруги на 11 ТП 10(6)/0,4 кВ;

·проведено заміну 9 комутаційних та захисних апаратів у РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;

·проведено заміну 18 відгалужень та/або ділянок ПЛ-0,4 кВ, комутаційних та захисних апаратів у кінцевого споживача;

·проведено розподіл пофазного струму навантаження у 20 ТП 10(6)/0,4 кВ;

·виконано ремонт 26 кабельних і повітряних ліній без заміни існуючих елементів;

·виконано монтаж 48 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформатора відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок;

·забезпечено цілісний контакт з'єднань 12 проводів на вводах до житлових будинків;

·відновлено електропостачання 73 заявникам;

·відновлено надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності 101 заявнику;

·вирішено спірні питання щодо приєднання електроустановок до електричних мереж ОСР на користь 13 заявників.

Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 5 випадках було скасовано нарахування збитків за актами про порушення, а у 3 випадках – здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 261,75 тис. грн.

Також у І кварталі 2021 року за участі уповноважених представників Держенергонагляду комісіями Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при ОСР розглянуто 111 звернень, за підсумками розгляду яких прийнято рішення відновити порушені права заявників у 81 випадку.

Всі новини →