Баштанка » Новости
Українська | Русский | English
Главная Герої не вмирають Новости Восьмого скликання Планування роботи 2023 року Інформація для користувачів з вадами зору Учасникам бойових дій та членам їх сімей Електронне звернення Пробація району Зміни в законодавстві

Народні депутати візьмуться за дороги та готові оновлювати рухомий склад громадського транспорту

13/03/2015

Невеликі кошти для ямкового ремонту з державного бюджету виділять у квітні-травні поточного року. Але цих коштів катастрофічно не вистачає для того, щоб привести до ладу всі дороги в Миколаївській області. Про це розповів голова облдержадміністрації Вадим Меріков під час зустрічі з народними депутатами від Миколаївської області. Він зазначив, що 10% доріг взагалі слід будувати наново, оскільки вони не підлягають просто ремонту. Але в обласному бюджеті не передбачено коштів. Саме тому було прийнято рішення своїми силами, залучивши представників місцевого бізнесу, ремонтувати дороги.

«В такому критичному стані наші дороги давно не були. Мною підготовлено відповідне звернення, прощу вашого втручання, щоб спільними зусиллями ми б змогли отримати більш чіткі дані щодо ремонту, будівництва та фінансування доріг Миколаївської області. Я доповідав Міністру інфраструктури  про стан справ, що склалися на дорогах «Миколаїв-Казанка», «Миколаїв-Кіровоград», ви знаєте, що цих доріг просто не існує», – розповів він.

Народний депутат Борис Козир акцентував увагу, що тільки 5% акцизного збору від реалізація паливно-мастильних матеріалів надходить до місцевого бюджету, але зараз планується цю суму поділити: 3% перераховувати до бюджету міста, 2% – бюджету області.

Олександр Лівік зазначив, що від акцизного збору має перераховуватися більший відсоток в обласний бюджет. Ці норми потрібно закріпити на законодавчому рівні, а група миколаївських депутатів має виступити співавторами цього законопроекту. Він впевнений, що тільки тоді буде можливість ремонтувати та будувати дороги.

За словами Андрія Вадатурського, він вже декілька місяців працює над розробкою законопроекту щодо введення сплати за проїзд дорогами України. На його думку, збір цих коштів дасть можливість саме будувати дороги.

«Незабаром почнеться сезон, з’являться вантажні автомобілі на наших дорогах, які, на превеликій жаль, не розраховані на 80 тонн. Якщо ми хочемо зберігати дороги, і разом з тим екологію, ми маємо навчитися їх експлуатувати. Ми маємо шукати кошти не тільки на ремонт доріг, а й на правильну їх експлуатацію. Прямі інвестиції в інфраструктуру південного регіону дозволять нам збільшити товарообіг, туризм і багато інших речей», – впевнений народний депутата Тарас Кремінь.

В свою чергу, Борис Козир акцентував увагу, що вагові комплексі, які могли б контролювати вантажівки, поки що «поза законом». За його словами, зараз в комітеті розробляється проект змін до законодавства. «Така собі покрокова інструкція того, що слід робити, аби будь-яка машина, яка рухається по нашим дорогам, повинна заїжджати на вагові пункти. Де без будь-якого інспектора зчитувалася б інформація та передавалася центру обробки інформації. У разі перевантаження навіть на 1 тонну, нараховується немалий штраф. І таким чином ми зможемо контролювати цю ситуацію».

Олександр Жолобецький розповів, що державний бюджет передбачає 100 мільйонів гривень субвенцій для придбання рухомого складу громадського транспорту. Тож він разом з міським головою направили ряд листів з проханням виділили кошти і місту Миколаєві для придбання трамваїв.

За словами Миколаївського міського голови Юрія Гранатурова, ціни на нові трамваї коливаються від 8 до 12 мільйонів гривень, в той час, коли можна купити бувший у використанні за 600-800 тисяч гривень. Саме такій «здешевлений» варіант підшукують для оновлення міського рухомого складу. Артем Іллюк запропонував колегам скластися грошима та придбати в 2015 році хоча б 1 трамвай для обласного центру. 

Всі новини →