Баштанка » Новости
Українська | Русский | English
Главная Герої не вмирають Новости Восьмого скликання Планування роботи 2023 року Інформація для користувачів з вадами зору Учасникам бойових дій та членам їх сімей Електронне звернення Пробація району Зміни в законодавстві

В «Укравтодорі» захищали фінплан по ремонту та утриманню доріг Миколаївській області

27/01/2016

Сьогодні, 27 січня, перший заступник голови облдержадміністрації Микола Романчук разом з народними депутатами від Миколаївщини Тарасом Кремінем, Ігорем Бриченком, Олександром Жолобецьким, Вадимом Підберезняком, Андрієм Вадатурським та громадськими активістами  взяв участь у засіданні конкурстної комісії «Укравтодору».

На засіданні керівництво Служби автомобільних доріг у Миколаївській області представило свій план робіт по ремонту та утриманню доріг на 2016 рік.

Комісією рекомендовано в рамках фінансування перерозподілити кошти на утримання мостів. Також на думку членів комісії треба активно залучати кошти з інших джерел фінансування, а саме місцевих бюджетів.

В свою чергу перший заступник голови облдержадміністрації Микола Романчук попросив проінформувати про об’єми фінансування на цей рік:«Ми маємо розуміти на що ми можемо розраховувати». Він  зазначив, зараз в області розробляється програма дорожнього господарства. Минулого ж року з місцевих бюджетів на ремонт доріг було направлено більше 150 млн. грн.

За словами представників «Укравтодору» впродовж тижня кожна область захищатиме свій фінплан, після чого зведений план будет виненсений на розгляд бюджетного комитету. Депутати від Миколаївщини зазначили, що не залишить питання і обов’язково візьмуть участь у цьому засіданні.

Також відзначили, що стан доріг Миколаївщини буде залежати і від дотримання вимог щодо перевезення вантажів. І ці вимоги слід дотримувати всім: і трейдерам, і портам, і аграріям.

«Тому що бізнес є бізнес, а дороги є державною власністю і їх потрібно берегти», - сказав народний депутата Ігор Бриченко.

Представники «Гіпродор» пояснили, що при проектуванні доріг враховуються відповідні технічні вимоги, постійне порушення норм та перенавантаження просто знищують дороги області. Вони впевнені, що без запровадження вагової системи контролю зберегти відремонтовані дороги не вдасться. Так само як і гарантувати якість виконаних робіт. 

Всі новини →