19.04.2024
Кабінетом Міністрів України 09.04.2024 року прийнято постанову № 416 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо спрощення процедури надання особам статусу особи з інвалідністю внаслідок війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України».
Заява на встановлення статусу може подаватися:
- у паперовій формі через центр надання адміністративних послуг (далі-центр);
- в електронній формі засобами Порталу Дія (для законних представників або уповноважених осіб зазначених осіб за наявності технічної можливості) або засобами Реєстру.
Заява в електронній формі засобами Порталу Дія та/або Реєстру також може бути подана адміністратором центру.
До заяви, поданої в електронній формі, додаються, за наявності, оригінали або скановані копії оригіналів документів, передбачені Порядками, шляхом завантаження заявником для подальшого їх опрацювання місцевим структурним підрозділом з питань ветеранської політики.
Після формування заяви в електронній формі засобами Порталу Дія або Реєстру на неї разом з доданими оригіналами або сканованими копіями оригіналів документів накладається кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг і після накладення кваліфікованої електронної печатки технічного адміністратора Порталу Дія або Реєстру надсилається до електронного кабінету для опрацювання місцевим структурним підрозділом з питань ветеранської політики з метою надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни.
Рішення про надання (відмову у наданні) статусу особи з інвалідністю внаслідок війни приймається місцевим структурним підрозділом з питань ветеранської політики за задекларованим/ зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника в місячний строк з дня надходження заяви (заяви в електронній формі).