Головна Новини Герої не вмирають Зміни в законодавстві Учасникам бойових дій та членам їх сімей Планування роботи 2023 року Пробація району Електронне звернення Інформація для користувачів з вадами зору

2017 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Баштанській районній раді у 2017 році

Робота зі зверненнями громадян у Баштанській районній раді спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інших нормативно-правових актів.

Зокрема, у районній раді прийняті  розпорядження про організацію особистого та виїзного прийомів громадян головою і заступником голови Баштанської районної ради у І та ІІ півріччі 2017 року.  Затверджено Порядки:

організації та проведення особистого прийому громадян у Баштанській районній раді;

організації та проведення особистого виїзного прийому громадян у населених пунктах Баштанського району;

проведення телефонної «Гарячої лінії» зв’язку громадян з головою та заступником голови Баштанської районної ради.

Крім того, керуючись статтею 23-1 Закону України від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян», з метою врегулювання процедури звернення до районної ради шляхом подання електронної петиції, 24 грудня     2015 року на ІХ сесії районної ради сьомого скликання було затверджено Порядок оформлення, оприлюднення та розгляду електронних петицій, адресованих Баштанській районній раді.

У 2017 році до районної ради надійшло 20 звернень громадян. На особистому прийомі до голови районної ради звернулося 11 громадян, надійшло поштою – 1, від інших органів, установ, організацій – 2, через уповноважену особу – 4, через органи влади – 2. З урахуванням колективних звернень до районної ради звернулося 72 громадянина. Всього розглянуто 20 питань.

На адресу Баштанської районної ради електронні петиції не надходили.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до районної ради, заяв - 17, скарг – 3. 

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що від пенсіонерів – надійшло 7 звернень, інших категорій – 9, ( зверталися робітники та безробітні),      1 звернення від військовослужбовця.

Мешканці Баштанського району у своїх зверненнях до керівництва районної ради порушували питання: аграрної політики і земельних відносин – 3; транспорту і зв’язку – 2; фінансової, податкової, митної політики – 5; соціального захисту – 1; праці і заробітної плати – 1; комунального господарства – 1; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури, і спорту - 1; інші - 2.

За результатами аналізу звернень громадян за місцем проживання заявників встановлено, що найчастіше зверталися до районної ради жителі Баштанської міської ради - 12 звернень, Доброкриничанської сільської ради – 4 звернення, по два звернення надійшло від Костичівської та Лоцкинської сільських рад. 

За звітний період у Баштанській районній раді функціонував телефон «Гарячої лінії» зв’язку громадян з головою та заступником голови Баштанської районної ради згідно з графіком, який проводився щомісяця у першій половині дня.

За результатами розгляду протягом 2017 року  6  звернень вирішено позитивно, 13 звернень розглянуто і надано роз’яснення, 1 звернення тримаєм на контролі.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.