Головна Новини Герої не вмирають Зміни в законодавстві Учасникам бойових дій та членам їх сімей Планування роботи 2023 року Пробація району Електронне звернення Інформація для користувачів з вадами зору

2018 рік

 Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Баштанській районній раді у 2018 році

Роботу зі зверненнями громадян у Баштанській районній раді спрямовано на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно з вимогами Закону України від   02 жовтня 1996 року №393/96-ВР "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інших нормативно-правових актів.

Зокрема, у районній раді прийнято розпорядження про організацію особистого та виїзного прийомів громадян головою і заступником голови Баштанської районної ради у І та ІІ півріччі 2018 року.  Затверджено Порядки:

організації та проведення особистого прийому громадян у Баштанській районній раді;

організації та проведення особистого виїзного прийому громадян у населених пунктах Баштанського району;

проведення телефонної «гарячої лінії» зв’язку громадян з головою та заступником голови Баштанської районної ради.

Окрім того, керуючись статтею 23-1 Закону України від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян», з метою врегулювання процедури звернення до районної ради шляхом подання електронної петиції, 24 грудня     2015 року на ІХ сесії районної ради сьомого скликання було затверджено Порядок оформлення, оприлюднення та розгляду електронних петицій, адресованих Баштанській районній раді.

У 2018 році до районної ради надійшло 12 звернень громадян. На особистому прийомі до голови районної ради звернулося 6 громадян, надійшло поштою – 2, через уповноважену особу – 3, засобами телефонного зв’язку – 1.

З урахуванням колективних звернень до районної ради звернулося  92 громадянина. Усього розглянуто 12 питань.

На адресу Баштанської районної ради електронних петицій не надходило.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до районної ради, заяв - 9, скарг – 3.

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що від багатодітних сімей надійшло 3 звернення, інших категорій – 9 ( зверталися робітники та безробітні, пенсіонери).

Мешканці Баштанського району у своїх зверненнях до керівництва районної ради порушували питання: аграрної політики і земельних відносин – 2; транспорту і зв’язку – 1; соціального захисту – 2; праці і заробітної плати – 1; комунального господарства – 1; житлової політики – 3; охорони здоров’я – 2.

За результатами аналізу звернень громадян за місцем проживання заявників встановлено, що найчастіше зверталися до районної ради жителі Баштанської міської ради, а також Привільненської, Мар’ївської, Доброкриничанської, Єрмолівської, Лоцкинської, Старогороженської сільських рад. Було одне звернення, яке  надійшло з Одеської області.

За звітний період у Баштанській районній раді функціонував телефон «гарячої лінії» зв’язку громадян з головою та заступником голови Баштанської районної ради згідно з графіком, який проводився щомісяця у першій половині дня.

За результатами розгляду протягом 2018 року  6  звернень вирішено позитивно, 4 звернення розглянуто і надано роз’яснення, 2 звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті сьомої Закону України «Про звернення громадян».

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.