16 травня 2019 року о 10 годині у сесійній залі районної ради відбудеться двадцять дев'ята сесія Баштанської районної ради сьомого скликання (розпорядження голови районної ради від 22 квітня 2019
25 квітня 2019 року о 10:00 у Баштанській районній раді відбудуться засідання постійних комісій районної ради з питань: культури, освіти, молоді, спорту та засобів масової інформації, депутатської діяльності та етики; охорони здоров’я,
Служба у справах дітей Баштанської райдержадміністрації з 04 квітня 2019 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста – бухгалтера служби у справах дітей
Баштанська райдержадміністрація з 15 березня 2019 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю,
25 лютого 2019 року о 10 годині у сесійній залі районної ради відбудеться ХХVІІІ сесія Баштанської районної ради сьомого скликання (розпорядження голови районної
18 лютого 2019 року о 10.00 год. у сесійній залі Баштанської районної ради відбудеться публічне представлення звіту Баштанської районної ради про виконання паспорту бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01
18 лютого 2019 року о 9.00 год. у сесійній залі Баштанської районної ради (м. Баштанка, вул. Героїв Небесної Сотні, 37, ІІ поверх) відбудеться публічний звіт першого заступника голови райдержадміністрації, виконувача
20 грудня 2018 року о 10 годині у сесійній залі районної ради відбудеться ХХVІІ сесія Баштанської районної ради сьомого скликання (розпорядження голови районної
03 грудня 2018 року о 10 годині у сесійній залі районної ради відбудеться ХХVІ сесія Баштанської районної ради сьомого скликання (розпорядження голови районної ради від 20 листопада 2018 року №68-р
Баштанська райдержадміністрація з 29 жовтня 2018 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з інформаційно-комп’ютерних технологій апарату Баштанської районної державної адміністрації. З інформацією про