Апарат місцевої державної адміністрації утворюється, відповідно до статті 44 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», для правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності місцевої державної адміністрації, підготовки аналітичних, інформаційних та інших матеріалів, систематичної перевірки виконання актів законодавства та розпоряджень місцевої державної адміністрації, надання методичної та іншої практичної допомоги місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування.
Апарат місцевих державних адміністрацій очолює керівник апарату.
Керівник апарату місцевої державної адміністрації організовує його роботу, забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови місцевої державної адміністрації, організовує доведення розпоряджень голови місцевої державної адміністрації до виконавців, здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби в апараті місцевої державної адміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права), відповідає за стан діловодства, обліку і звітності, виконує інші обов’язки, покладені на нього головою місцевої державної адміністрації.
Основні завдання структурних підрозділів апарату
Баштанської районної державної (військової) адміністрації
Організаційний відділ апарату (basht_org@ukr.net) |
Основними завданнями відділу є: 1) забезпечення взаємодії апарату районної державної адміністрації зі структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування та територіальними органами центральних органів виконавчої влади. 2) надання практичної та методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації, органам місцевого самоврядування з питань організації управлінської роботи. 3) формування перспективних планів роботи районної державної адміністрації на рік, звітів про їх виконання; щоквартальних планів дій районної державної адміністрації, звітів про їх виконання; щомісячних планів основних заходів районної державної адміністрації, звітів про їх виконання, узагальнення пропозицій з цих питань. 4) участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації. 5) участь в організаційному забезпеченні роботи колегії районної державної адміністрації, внесення пропозицій щодо покращення її роботи. 6) розроблення проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації, що регламентують організацію діяльності районної державної адміністрації. 7) забезпечення організаційної підготовки нарад та заходів, що проводяться головою районної державної адміністрації спільно із відповідальними структурними підрозділами райдержадміністрації. 8) забезпечення розгляду звернень громадян та листів підприємств, установ, організацій, віднесених до компетенції відділу. 9) моніторинг роботи консультативно-дорадчих органів, утворених при райдержадміністрації. 10) підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів з організаційних питань, які розглядаються головою районної державної адміністрації.
|
Відділ контролю та діловодства апарату (zagalniyviddil@ukr.net) |
Основними завданнями відділу є: з питань контролю: 1) здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними повноважень місцевих державних адміністрацій та виконавчими комітетами селищної та сільських рад в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, актами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови Миколаївської облдержадміністрації та голови Баштанської райдержадміністрації та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення; 2) підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад; 3) інформування голови райдержадміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; 4) проведення перевірок та надання консультацій в частині організації та здійснення контролю за ходом виконання розпорядчих документів, реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад; з питань діловодства: 1) встановлення в апараті райдержадміністрації єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем; 2) здійснення контролю за дотриманням установленого порядку роботи з документами в структурних підрозділах райдержадміністрації; 3) організація в апараті райдержадміністрації та її структурних підрозділах роботи з документами, що містять службову інформацію; 4) погодження, реєстрація, доведення до виконавців розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, наказів керівника апарату райдержадміністрації; 5) ведення архівної справи в апараті райдержадміністрації.. |
Відділ управління персоналом (bashtanka.kadry@gmail.com) |
Основними завданнями відділу є: 1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у райдержадміністрації; 2) забезпечення здійснення керівником апарату райдержадміністрації своїх повноважень з питань управління персоналом; 3) забезпечення організаційного розвитку райдержадміністрації; 4) добір персоналу райдержадміністрації; 5) розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників райдержадміністрації; 6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
7) організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у структурних підрозділах зі статусом юридичної особи публічного права райдержадміністрації; 8) документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення. |
Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату Баштанської районної державної адміністрації (a.tanya03011978@gmail.com) |
Основними завданнями відділу є: 1) з питань фінансового забезпечення: а) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності райдержадміністрації та складення звітності; б) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами; в) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності; г) здійснення методичного керівництва та контролю за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності в структурних підрозділах райдержадміністрації; д) виконання функцій головного розпорядника бюджетних коштів/розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня державного та районного бюджетів, передбачених статею 22 Бюджетного кодексу України. 2) з питань господарського забезпечення: а) господарське та матеріально-технічне забезпечення діяльності апарату районної державної (військової) адміністрації; б) здійснення заходів щодо зберігання, обліку наявності та обігу матеріальних цінностей, контролю за використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів; в) запобігання виникненню негативних явищ у господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів; 3) з питань публічних закупівель: а) планування публічних закупівель; б) організація та проведення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі; в) забезпечення здійснення заходів ефективного та прозорого проведення публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері; г) запровадження дієвих механізмів попереднього та поточного контролю за проведенням публічних закупівель товарів, робіт і послуг. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату (bashtanka.drv@gmail.com) |
Основними завданнями відділу є: 1) ведення Державного реєстру виборців, до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України і проживають або перебувають на території Баштанського району; 2) складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів. |
Відділ правового забезпечення, розгляду звернень громадян апарату |
Основними завданнями відділу є: 1) організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання вимог актів законодавства структурними підрозділами райдержадміністрації, їх керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків; 2) представлення інтересів райдержадміністрації в судах та в інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів та забезпеченням самопредставництва райдержадміністрації в судах та представництва в органах державної реєстрації прав; 3) забезпечення реалізації конституційного права громадян України на звернення щодо захисту їх законних прав та інтересів; 4) забезпечення права людини на доступ до публічної інформації шляхом її систематичного та оперативного оприлюднення і задоволення запитів на публічну інформацію, володільцем якої є райдержадміністрація. |
Сектор мобілізаційної роботи апарату (mobiliz.bashtrda@gmail.com) |
Основними завданнями сектору є організація заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації і контроль за їх здійсненням на території Баштанського району.
|
Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату |
Основними завданнями уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції є: 1) розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов'язаним з корупцією; 2) організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності райдержадміністрації, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення відповідних пропозицій голові райдержадміністрації; 3) надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції; 4) здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування голови райдержадміністрації та Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;
5) перевірка факту подання декларацій суб'єктами декларування та повідомлення Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»; 6) здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації; 7) розгляд повідомлень про порушення вимог Закону, у тому числі - в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації; 8) здійснення повноважень у сфері захисту викривачів відповідно до Закону; 9) інформування голови райдержадміністрації, Національного агентства або інших спеціально уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції. |