Баштанка » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Герої не вмирають Зміни в законодавстві Електронне звернення Восьмого скликання Учасникам бойових дій та членам їх сімей Планування роботи 2023 року Пробація району Інформація для користувачів з вадами зору

Держенергонаглядом розглянуто 1 423 звернення споживачів (замовників) електричної енергії!

15/09/2022

 

   Держенергонагляд продовжує розглядати звернення споживачів з питань електроенергетики. Так, за 8 місяців 2022 року інспекцією опрацьовано 1 423 звернення споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 1 250 звернень від громадян та 173 звернення від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

   Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулися до Держенергонагляду, безпосередньо до територіальних органів надійшло та розглянуто 443 звернення або 31% від загальної кількості звернень.

     За   підсумками   розгляду   звернень громадян,   Держенергонагляд   надав 756 роз’яснень,   що   становить 60%. З решти       494 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 460 зверненнях.

    Найбільше звернень заявників розглянуто територіальними Управліннями Держенергонагляду у таких областях:

·     Київській – 416 звернень;

·     Львівській, Дніпропетровській – по 99 звернень;

·     Харківській – 90 звернень;

·     Одеській – 86 звернень.

    Найменшу кількість звернень отримано від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській та Сумській областях – по 8 звернень.

   За тематикою найбільше звернень надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:

·     невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 466 звернень;

·     забезпечення надійного постачання електричної енергії – 335 звернень;

·     технічного стану електричних мереж – 117 звернень;

·     приєднання електроустановок до мереж оператора системи розподілу (далі – ОСР) (крім обґрунтованості вимог технічних              умов) – 108 звернень;

·      дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання                   електричної енергії – 43 звернення;

·        обґрунтованості вимог технічних умов – 40 звернень.

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду ОСР з метою відновлення прав заявників у січні-серпні 2022 року провели наступні роботи:

·    замінили 268 дефектних опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ (далі – ПЛ) та 8 опор ПЛ напругою 10 кВ;

·    розчистили від порослі та дерев 36,2 км трас ПЛ-0,4 кВ та 35 км трас ПЛ-10 кВ;

·    виконали заміну проводів протяжністю 23 км повітряних ліній напругою 0,4 кВ перерізом 16 мм2 на проводи більшого                      перерізу;

·     провели регулювання рівня напруги на 54 трансформаторних підстанціях 10(6)/0,4 кВ;

·     провели розподіл пофазного струму навантаження на 145 ТП 10(6)/0,4 кВ;

·     виконали монтаж 145 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог               Правил улаштування електроустановок тощо.

        Нагадуємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду для отримання відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством. Це можна зробити шляхом заповнення форми для подання електронних звернень на офіційному вебсайті Держенергонагляду за посиланням: https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayininaglyadu-ukrayini або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.

 

Всі новини →