02/11/2022
ВОООРПЖКГ «Федерація роботодавців ЖКГ України» пропонує комплекс програмного забезпечення для організації управлінського обліку на підприємствах «ЖКГ: РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»:
- детальний облік технічних характеристик житлового фонду, абонентських рахунків, даних споживачів;
- нарахування за житлово-комунальні послуги, абонентську плату, облік платежів прийнятих через фінансові установи, платіжні термінали, Інтернет, електронні кабінети споживачів, касу;
- облік приладів обліку, їх показників, повірок, перерозподіл витрат та втрат ресурсів в багатоквартирному будинку;
- облік руху матеріалів, їх витрат в розрізі виконавців, будинків, споживачів (обмін даними з аварійно-диспетчерською програмою);
- облік додаткових платних робіт та послуг; - облік договорів, реструктуризації, претензійної роботи;
- формування вихідних документів (враховуються індивідуальні вимоги підприємства); - формування рахунків для друку та e-mail розсилок;
- електронні кабінети споживачів з мобільним додатком тощо.
Постійна технічна та консультаційна підтримка, оновлення відповідно до вимог чинного законодавства. Додаткової оплати за налаштування, перенесення баз даних тощо не передбачається. Вартість послуг за договором: 48% (сорок вісім відсотків) чинного розміру мінімального прожиткового мінімуму для працездатних осіб на кожні 10 тис. абонентських рахунків без ПДВ за один місяць надання Послуг (станом на тепер 1190 грн.)
Для малих роботодавців із штатною чисельністю до 10 чол. (для управлінських компаній, ОСББ, що мають в управлінні до 10 будинків або до 20 тис.м.кв.) вартість послуг становить 50% від наведеної ціни. Уточнити умови співпраці, а також замовити он-лайн презентацію можна за телефоном гарячої лінії 0800 30 69 69.