Баштанка » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Герої не вмирають Зміни в законодавстві Електронне звернення Восьмого скликання Учасникам бойових дій та членам їх сімей Планування роботи 2023 року Пробація району Інформація для користувачів з вадами зору

Стартував наступний етап комунікаційної кампанії на підтримку України "Embrace Ukraine.Strengthen the Union".

21/08/2023

Цього разу у п’яти країнах Європейського Союзу – Іспанії, Італії, Франції, Німеччині, Нідерландах.
Кампанія інформує про стійкість і розвиток України за час повномасштабного вторгнення, розкриває спільність цінностей українців і громадян держав-членів ЄС та кроки, які робить Україна, щоб стати повноправним членом ЄС.
Серія комунікаційних матеріалів, підготовлених чотирма мовами ЄС (німецькою, французькою, італійською, іспанською та нідерландською), розкриває:
стійкість Української держави під час війни;
досягнення у першочерговому відновленні руйнувань внаслідок російських атак;
розвиток та реформи України під час війни;
цінності та прагнення українців.
Слоган «Embrace Ukraine» вказує на те, що Європа вже зробила й робить, приймаючи українців, які рятуються від війни, надаючи гуманітарну та військову допомогу, а також те, що вона ще має зробити. «Strengthen the Union» доповнює основний слоган і підкреслює, що сильна, велика, демократична і сучасна Україна лише зміцнить та посилить Євросоюз.
Кампанія поєднує низку діджитал-інструментів та форматів поширення контенту, що має єдиний візуальний стиль. Зокрема, пости та сторіз у соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok, просування на Youtube, Google Ads, розміщення на блогерських платформах цільових країн.
Комунікаційна кампанія триватиме до середини вересня 2023 року та передбачає загальне планове охоплення щонайменше 18 мільйонів громадян цільових країн ЄС.
Розробник айдентики кампанії – креативна агенція Green Penguin Media, підготовка візуальних матеріалів – агенція Friends of Brands, адаптація та просуванням контенту - комунікаційна платформа Media Hub. Фінансує цей етап кампанії Держкомтелерадіо.

 

Всі новини →