Комунікаційна податкова платформа – оперативний засіб вирішення актуальних питань із податковою службою
11/12/2023
Податкова служба зацікавлена в інформаційних контактах та ефективній взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю та використовує у цьому напрямку різні формати співпраці та спілкування.
Одним із найрезультативніших механізмів взаємодії між податківцями, інститутами громадянського суспільства та бізнесом є комунікаційна податкова платформа.
Як саме працює платформа?
У Головному управлінні ДПС у Миколаївській області створено окрему електронну скриньку:
[email protected], на яку можна надіслати запит або звернення, в якому необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, а також вказати номер телефону або e-mail для зворотного зв’язку – надання відповідей. Звернення оформлюється відповідно до встановлених вимог документування, зокрема в обов’язковому порядку зазначається адресат, дані відправника та інші реквізити. Лист повинен містити підпис особи, яка звертається із запитом, або її уповноваженої особи.
Після отримання листа з адресантом оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату надання відповіді.
Якщо Ви – представник громадської, релігійної, благодійної організації, професійної спілки та їх об'єднання, творчої спілки, асоціації, організації роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України, або представник бізнес-спільноти, запрошуємо Вас до діалогу за допомогою комунікаційної податкової платформи.
Більш детально про роботу комунікаційної податкової платформи можна дізнатися у пресслужбі ДПС Миколаївщини за телефоном (0512) 50-18-09.
Тож долучайтеся до роботи платформи як відкритого майданчика для спілкування з податківцями регіону!
Всі новини →