Баштанка » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Герої не вмирають Зміни в законодавстві Учасникам бойових дій та членам їх сімей Планування роботи 2023 року Пробація району Електронне звернення Інформація для користувачів з вадами зору

За 2020 рік надійшло 197 звернень щодо спірних питань з приєднання до електромереж

25/01/2021

У 2020 році Держенергонагляд розглянув 197 звернень (150 звернень від громадян та 47 звернень від юридичних осіб) стосовно спірних питань з приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (далі – ОСР). Безпосередньо до територіальних органів відомства надійшло 44 звернення.

Розгляд скарг щодо приєднання до електромереж здійснюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 року № 932 «Деякі питання посилення контролю за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж».

Державна інспекція енергетичного нагляду України розглядає скарги заявників у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності операторів систем розподілу електричної енергії та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж.

Найбільше звернень надійшло та було розглянуто наступними територіальним органами Держенергонагляду:

● 47 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Київській області;

● 22 звернення – Управлінням Держенергонагляду у Полтавській області;

● 17 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Сумській області;

● 15 звернень – Управлінням Держенергонагляду у м. Києві;

● 12 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Харківській області;

● 11 звернень – Міжрегіональним управлінням Держенергонагляду у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі;

● 10 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Запорізькій області.

За тематикою питань звернення стосувалися:

● недотримання строків виконання робіт з приєднання, які обумовлені договорами (62 звернення);

● видачі технічних умов, які не задовольняють замовника (48 звернень);

● відмови ОСР у прийнятті заяви про приєднання до системи розподілу (45 звернень);

● з інших питань (33 звернення);

● непогодження ОСР проєктної документації, розробленої сторонньою проєктною організацією для замовника (4 звернення);

● порушення ОСР строку розробки та надання замовникам договорів про приєднання і технічних умов (2 звернення);

● невідповідності змонтованого електрообладнання і мереж вимогам, зазначеним у проєкті (2 звернення);

● непідписання електропостачальником договорів на електропостачання з мешканцями будинку та ОСББ з причини неповної реалізації технічних умов виданих замовнику (забудовнику житлового комплексу) (1 звернення).

За результатами розгляду Держенергонаглядом звернень:

● 96 звернень (48%) надано роз’яснення;

● 80 звернень (41%) вирішено на користь заявників;

● 22 звернення (11%) вирішено на користь суб’єктів господарювання.

Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж, скарги заявників можна подати на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.

Наразі на офіційному вебсайті відомства для цього створено відповідний розділ.

 

Всі новини →